23 oktober

Idag så var Fredrik tillbaka på gympan. Jag kommer verkligen sakna John, jag och Jossan tog lite kort på honom i smyg idag. Dom blev ganska bra. Men iallafall så körde vi Fångarna på fortet och det var skiiitroligt! Jag var med Elsa och Linda och först skulle man göra olika banor och samla poäng sen omvandlades poängen till tid och då skulle man hämta "pengar" medan bommen fälldes ner. Hahhaha det var iallafall roooligt och jag blev helt jävla svettig :/ Alla andra lektioner var chilliga och på bilden gick det jättebra! Är inte riktigt klar än men när jag visade min lärare hon ba " braaa Linnea det där borde du vara stolt över". Jag ba hihihi.
Nu har jag fått alla läxor och sånt jag ska ta med mig till Gran Canaria. Jobbar förfullt med det hemma så jag nu slipper ta med skiten. Det är as mycket i NO, massor med uppgifter i matte, läsa ut en bok i svenska, några stenciler och sidor i SO och läsa lite ur en bok i engelska. En hel del men jag har typ lagt upp hur jag ska göra får annars får jag en så kallad panikvarning. Har gjort en hel del NO nu och det känns som att jag fattar allt typ...
Idag är det även träning och det ska bli skoj! Vi kommer få reda på om vi får en ny tränare eller inte. Hoppas det ;)
PUSS

Juste Ossian bröt båtbenet på gympan igår. Jag var den första som skrev på hans gips (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0